Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου απαντάει για την κριτική που δέχθηκε από τον Αντώνη Κανάκη (Video)


«Επειδή σέβομαι τη φιλία μας με τον Αντώνη, δεν θέλω να μιλήσω δημόσια για την κριτική που μου έκανε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στη Ζήνα Κουτσελίνη που ζήτησε από τον παρουσιαστή να σχολιάσει αυτή την κίνηση του φίλου του .
Και συνέχισε ο παρουσιαστής λέγοντας «Ανθρώπινα με πόνεσε αλλά αυτή είναι η άποψη του και η ειλικρίνεια του».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»: 




http://www.entertv.gr/article/408939/o-grigoris-arnaoytogloy-apantaei-gia-tin-kritiki-poy-dehthike-apo-ton-antoni-kanaki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.