«Επειδή σέβομαι τη φιλία μας με τον Αντώνη, δεν θέλω να μιλήσω δημόσια για την κριτική που μου έκανε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου στη Ζήνα Κουτσελίνη που ζήτησε από τον παρουσιαστή να σχολιάσει αυτή την κίνηση του φίλου του .
Και συνέχισε ο παρουσιαστής λέγοντας «Ανθρώπινα με πόνεσε αλλά αυτή είναι η άποψη του και η ειλικρίνεια του».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»:
http://www.entertv.gr/article/408939/o-grigoris-arnaoytogloy-apantaei-gia-tin-kritiki-poy-dehthike-apo-ton-antoni-kanaki
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.