Την τελευταία εκπομπή των Ράδιο-Αρβύλα γι΄αυτή την τηλεοπτική σεζόν είδαμε χθες το βράδυ.
Η αγαπημένη παρέα από τη Θεσσαλονίκη, που κατάφερνε να μοιράζει γέλιο και εύστοχα σχόλια στα βράδια της Δευτέρας μας αποχαιρέτησε χθες. Το κοινό για μια ακόμα φορά έδειξε την προτίμηση του στον Αντώνη Κανάκη και στην παρέα του εκτινάζοντας την τηλεθέαση της εκπομπής στα ύψη.
Συγκεκριμένα οι Ράδιο Αρβύλα έκαναν στο γενικό σύνολο 40,0%, ενώ στο νεανικό κοινό συγκέντρωσαν 44,6%.
Μάλιστα αξιοσημείωτο είναι ότι στο κοινό 15-44 σε τέταρτο τηλεθέασης έφτασαν το 54,1%.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.