Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Κατέθεσε αίτηση για τηλεοπτική άδεια ο ΣΚΑΪ. Ακολουθούν Star και ANT1

Κατέθεσε αίτηση για τηλεοπτική άδεια ο ΣΚΑΪ. Ακολουθούν Star και ANT1
Ο ΣΚΑΪ είναι ο πρώτος τηλεοπτικός σταθμός που κατέθεσε αίτηση στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό για τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες εθνικής εμβέλειας.
Τον ΣΚΑΪ αναμένεται να ακολουθήσουν, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΜΠΕ, το Star, ο ΑΝΤ1, αλλά και ένας τηλεοπτικός σταθμός με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Οι σταθμοί αυτοί κατέβαλαν 30.000 ευρώ για να αγοράσουν το σχετικό παράβολο και θα υποβάλλουν τις αιτήσεις την Πέμπτη.
Θυμίζουμε πως την ερχόμενη Δευτέρα, 4 Ιουλίου ολοκληρώνεται η διαδικασία του διαγωνισμού.
Η ανακοίνωση των προεπιλεγέντων τηλεοπτικών σταθμών θα γίνει στις 14 Ιουλίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.