Τους λείπει η Ελλάδα. Και δε θα μπορούσαν να χάσουν την ευκαιρία να πάρουν... άρωμα πατρίδας. Δείτε φωτογραφίες από τους Έλληνες ομογενείς στις εξέδρες του φιλικού της Εθνικής με την Αυστραλία.
Ζουν στην άλλη άκρη της Γης και προφανώς τους λείπει η πατρίδα. Έτσι, σε κάθε ευκαιρία να «μυρίσουν» Ελλάδα, δεν χάνουν την ευκαιρία. Πόσω μάλλον όταν μιλάμε για την Εθνική ομάδα...
Οι ομογενείς στην Μελβούρνη έδωσαν βροντερό παρών στο γήπεδο και είδαν από κοντά το νικηφόρο φιλικό του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος κόντρα στην Αυστραλία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.