O πρώτος αναβάτης με μη εργοστασιακή μοτοσικλέτα που κατακτά τη νίκη στο Moto GP μετά το 2006 έγινε ο Τζακ Μίλερ. Δεύτερος ο Μάρκεθ, τρίτος ο Ρέντινγκ. Πτώση είχε ο Ρόσι.

Ιστορικό το Moto GP του Άσεν. Ο Τζακ Μίλερ ήταν ο απρόσμενος νικητής του αγώνα που σημαδεύτηκε από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ο 21χρονος Αυστραλός έγινε ο πρώτος αναβάτης που κερδίζει αγώνα έχοντας μη εργοστασιακή μοτοσικλέτα μετά το 2006.
Δεύτερος ήταν ο Μαρκ Μάρκεθ που αύξησε το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, ενώ τρίτος ήταν ο Σκοτ Ρέντινγκ, με τον Βαλεντίνο Ρόσι να έχει πτώση όσο ήταν πρώτος και για τρίτη φορά φέτος να μην ολοκληρώνει αγώνα. Μόλις δέκατος ο Χόρχε Λορένθο με την άλλη Yamaha.
Ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά στον 15ο γύρο λόγω έντονης βροχόπτωσης κι ενώ ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με Ducati προηγείτο έχοντας πίσω του τους Ντανίλο Πετρούτσι (Pramac Ducati) και Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha), ενώ τέταρτος ήταν ο Σκοτ Ρέντινγκ (Pramac Ducati), μπροστά από τις δύο Honda των Μαρκ Μάρκεθ και Ντάνι Πεδρόσα. Όταν κρίθηκε πως ο καιρός ευνοούσε, οι αναβάτες επέστρεψαν στην πίστα αλλά για έναν αγώνα μόλις δώδεκα γύρων.
Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στις 17 Ιουλίου στη Γερμανία.
Αναλυτικά η κατάταξη:

Βαθμολογία
1. Μάρκεθ 145
2. Λορένθο 121
3. Ρόσι 103
4. Πεδρόσα 86
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/apisteuto-niki-tou-miler-sto-Moto-GP-tou-asen/3178490
Ιστορικό το Moto GP του Άσεν. Ο Τζακ Μίλερ ήταν ο απρόσμενος νικητής του αγώνα που σημαδεύτηκε από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ο 21χρονος Αυστραλός έγινε ο πρώτος αναβάτης που κερδίζει αγώνα έχοντας μη εργοστασιακή μοτοσικλέτα μετά το 2006.
Δεύτερος ήταν ο Μαρκ Μάρκεθ που αύξησε το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, ενώ τρίτος ήταν ο Σκοτ Ρέντινγκ, με τον Βαλεντίνο Ρόσι να έχει πτώση όσο ήταν πρώτος και για τρίτη φορά φέτος να μην ολοκληρώνει αγώνα. Μόλις δέκατος ο Χόρχε Λορένθο με την άλλη Yamaha.
Ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά στον 15ο γύρο λόγω έντονης βροχόπτωσης κι ενώ ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με Ducati προηγείτο έχοντας πίσω του τους Ντανίλο Πετρούτσι (Pramac Ducati) και Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha), ενώ τέταρτος ήταν ο Σκοτ Ρέντινγκ (Pramac Ducati), μπροστά από τις δύο Honda των Μαρκ Μάρκεθ και Ντάνι Πεδρόσα. Όταν κρίθηκε πως ο καιρός ευνοούσε, οι αναβάτες επέστρεψαν στην πίστα αλλά για έναν αγώνα μόλις δώδεκα γύρων.
Ο επόμενος αγώνας θα γίνει στις 17 Ιουλίου στη Γερμανία.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Βαθμολογία
1. Μάρκεθ 145
2. Λορένθο 121
3. Ρόσι 103
4. Πεδρόσα 86
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/apisteuto-niki-tou-miler-sto-Moto-GP-tou-asen/3178490
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.