Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Βαθιά ανάσα στο Mega μέχρι την αδειοδότηση


Παράταση ζωής πήρε την τελευταία στιγμή το Mega. Με ορόσημο τη χορήγηση των τηλεοπτικών αδειών, οπότε και θα αξιολογηθεί εκ νέου η κατάσταση, οι δύο από τους τρεις μετόχους, η πλευρά Βαρδινογιάννη και ο Φώτης Μπόμπολας, αποφάσισαν να πληρώσουν το υπόλοιπο της μισθοδοσίας του Μαρτίου, καταβάλλοντας 1 εκατ. ευρώ, και να διαθέσουν κάποια επιπλέον χρήματα στην Digea, έναντι οφειλών της Τηλέτυπος, για να συνεχίσει να μεταφέρει το σήμα του καναλιού. Ο φόβος των επιπτώσεων μιας ενδεχόμενης πτώσης του Mega στις άλλες επιχειρήσεις των μετόχων, ακόμη και στο σκέλος της αδειοδότησης, ενεργοποίησε τα αντανακλαστικά.
Η πορεία της αδειοδότησης θα καθορίσει εκ νέου την πραγματικότητα στο Mega, αν και ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος είναι αποφασισμένος να μπει στον τηλεοπτικό σταθμό και να αναδιαρθρώσει την εταιρεία. Οι ενδιαφερόμενοι μέτοχοι συνέταξαν το MOU, που θα προβλέπει τα βήματα έως την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, και απομένει να συμφωνήσουν επί του συνόλου των άρθρων. 

Διαβάστε περισσότερα στο http://www.typologies.gr/vathia-anasa-sto-mega-mechri-tin-adiodotisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.