
Σύμφωνα με απόφαση της Γενικής συνέλευσης των εργαζομένων μπαίνει «λουκέτο»....
στο βραδινό δελτίο ειδήσεων μέχρι να πληρωθούν οι εργαζόμενοι.
Υπενθυμίζουμε ότι οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι από τον Φεβρουάριο.
Πηγές: http://pikosapikos.gr/σιωπά-το-mega-ραγδαίες-εξελίξεις/ ,
tro-ma-ktiko.blogspot.nl
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.