
Για αντισυνταγματικές πρακτικές και προσπάθεια χειραγώγησης και διχασμού της ελληνικής κοινωνίας, κατηγόρησαν...
την κυβέρνηση ο γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, Κώστας Τσιάρας και ο εκπρόσωπος του κόμματος, Γιώργος Κουμουτσάκος, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν.
Ο κ. Κουμουτσάκος έκανε λόγο για επαναλαμβανόμενα γεγονότα, τα οποία διαμορφώνουν ένα νοσηρό κλίμα. «Συνιστούν κραυγαλέα προσβολή του Συντάγματος. Ζούμε μέρες καλπάζουσας αυταρχικότητας», τόνισε, επισημαίνοντας πως τα κόμματα που κυβερνούν καταρρέουν.
Αναφερόμενος στην επιστολή του προέδρου της ΝΔ, Κυρ. Μητσοτάκη, προς τον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ σημείωσε: «Μπροστά σε όλα αυτά, η κυβέρνηση καταφεύγει σε αντιδημοκρατικές αντιλήψεις και πρακτικές, έντρομη απέναντι στη συρρίκνωσή της στην κοινωνία προκαλεί προβλήματα στη λειτουργία του Κοινοβουλίου και στη συνταγματική τάξη».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/06/koymoyt.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.