Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Μετά το EuroWorkingGroup της Δευτέρας η εκταμίευση της δόσης

Με την κατάθεση και ψήφιση των τροπολογιών η εκταμίευση της υποδόσης των 7,5 δισ. ευρώ μπαίνει στην τελική ευθεία. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες τη Δευτέρα πιθανόν θα υπάρξει συνεδρίαση του EuroWorkingGroup όπου... 
θα αποτιμηθεί η κατάσταση, με τις διορθωτικές κινήσεις οι οποίες προωθήθηκαν μέσω των τροπολογιών για σειρά θεμάτων (μεταξύ αυτών, «κόκκινα δάνεια», υποχρέωση εξεύρεσης ισοδύναμων μέτρων, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, για να μην παγώσουν οι ωριμάσεις για τη διετία 2017 ? 2018 στα ειδικά μισθολόγια, οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ και στο ΕΚΑΣ). Εφόσον σε επίπεδο EWG διαπιστωθεί πως έχει επιτευχθεί επαρκής πρόοδος, ως προς την εκπλήρωση των περίπου 150 προαπαιτούμενων για την υποδόση των 7,5 δισ. ευρώ, τότε ανοίγει ο δρόμος να ενεργοποιηθεί η διαδικασία σε επίπεδο Ευρωζώνης για την εκταμίευση των 7,5 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα οι τεχνοκράτες του EWG, που δρουν υποστηρικτικά στο Eurogroup, αναμένεται να συναντηθούν πιθανόν, την άλλη εβδομάδα, Πέμπτη ή Παρασκευή στο Ελσίνκι, ενόψει της συνεδρίασης του Eurogroup, στις 16 Ιουνίου. Πλέον εντός και εκτός Ελλάδας είναι κυρίαρχη η αίσθηση πως τα χρήματα της πρώτης υποδόσης των 7,5 δισ. ευρώ θα εισρεύσουν στα κρατικά ταμεία, πιθανόν στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου.



Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/06/euroworking-group.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.