Με το «βλέμμα» στη
συνεδρίαση του Euroworking Group κινείται το Χρηματιστήριο Αθηνών,
μεταξύ 645-650 μονάδων, περιμένοντας μια θετική εξέλιξη, η οποία θα το
απελευθερώσει από το στενό εύρος τιμών που βρίσκεται τις τελευταίες 19
περίπου συνεδριάσεις.
Η θετική εισήγηση της Κομισιόν προς το Euroworking Group πάντως δεν κατάφερε να δώσει την ανοδική αντίδραση που περιμένει η αγορά, καθώς είναι θετική επί της αρχής κι αναφέρει πως υπάρχουν πολλά ερωτηματικά και ανοιχτά θέματα ακόμη.
Έτσι, οι εκκρεμότητες, μέχρι στιγμής, δεν διαμορφώνουν μια ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα εξελιχθεί η συνεδρίαση, πάντως σε κάθε περίπτωση η εκταμίευση, αν δοθεί και σήμερα το «πράσινο φως» θα έρθει, μάλλον, προς τα τέλη Ιουνίου. Εκτός από την εκταμίευση, η προσοχή στρέφεται και στις κινήσεις του Μάριο Ντράγκι και την επαναφορά του waiver, η οποία επίσης μετατίθεται για τα τέλη του μήνα.
«Μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο αναμονής είναι πολύ πιθανό ο Γενικός Δείκτης εάν συνεχίζει να δηλώνει αδυναμία επιβεβαιωμένης τμήσης των 650 μονάδων να πραγματοποιήσει μια βραχυχρόνια swing καθοδική κίνηση διάσπασης του βραχυχρόνιου ανοδικού καναλιού του περασμένου Απριλίου θέτοντας ως αρχικό στόχο τις 620 μονάδες», σχολιάζει η ΔΥΝΑΜΙΚΗ Χρηματιστηριακή.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο Ιούνιος προμηνύεται «καυτός» μήνας, τόσο οικονομικά όσο και χρηματιστηριακά, με τις όποιες εξελίξεις να αποτυπώνονται στις τραπεζικές μετοχές και τα bluechips.
Παρά τον τζίρο της περασμένης Παρασκευής, πάντως, σήμερα η εικόνα είναι διαφορετική, καθώς με το ζόρι ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ.
Ο Γενικός Δείκτης κινείται σε ένα στενό εύρος τιμών, με εναλλαγές προσήμων, από τις 644 έως τις 653 μονάδες. Αυτή τη στιγμή, υποχωρεί κατά 0,58% στις 644 μονάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.