Μεγαλώνει η λίστα των ανθρώπων που φαίνεται πως συζητάνε για τη στελέχωση της νέας έκδοσης του ¨Dancing with the stars¨ με τους καλύτερους παίκτες από τους προηγούμενους 5 κύκλους.Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται οι νικητές: Έρρικα Πρεζεράκου,Αργύρης Αγγέλου,Ντορέττα Παπαδημητρίου,Ησαίας Ματιάμπα,αλλά και φιναλίστ ή παίκτες που έφτασαν κοντά στους τελικούς.Ήδη οι ιθύνοντες του Ant1 έχουν κάνει ραντεβού με την Ελεονώρα Μελέτη,την Ευγενία Μανωλίδου,τη Μαίρη Συνατσάκη και τον Κώστα Μαρτάκη.
Για την κριτική επιτροπή η μόνη σίγουρη είναι η Γκαλένα Βελίκοβα,ενώ ακόμα ανοιχτό μένει για την ώρα το θέμα της παρουσίασης.
Πηγή:Real Life
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/06/dancing.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.