Διχασμένοι εμφανίζονται οι Γάλλοι ως προς το αν το Brexit αποτελεί
θετική ή αρνητική εξέλιξη για το μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Elabe για το τηλεοπτικό δίκτυο BFMTV το
48% των Γάλλων θεωρεί ότι είναι «καλό» για την Ε.Ε. το ότι η Βρετανία
αποφάσισε να αποχωρήσει, ενώ το 52% θεωρεί ότι πρόκειται για «άσχημη»
εξέλιξη.
Παράλληλα, πάντως, οι Γάλλοι δεν δείχνουν διατεθειμένοι να
ακολουθήσουν το δρόμο της Βρετανίας, δεδομένου ότι το 55% δήλωσε ότι δεν
επιθυμεί να διεξαχθεί δημοψήφισμα στη Γαλλία σχετικά με την παραμονή
της χώρας στην Ε.Ε. ή την αποχώρηση από αυτή, ενώ το 45% τάσσεται υπέρ
αυτής της ιδέας. Μεταξύ εκείνων που τάσσονται υπέρ της διεξαγωγής ενός
δημοψηφίσματος στη Γαλλία μόλις το 26% είπε ότι θέλει «απολύτως» να
γίνει, ενώ το 19% το επιθυμεί «σε ένα βαθμό».
Επίσης, οι Γάλλοι πολίτες δεν δείχνουν καμία εμπιστοσύνη στην
ηγεσία της Ε.Ε., καθώς το 67% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι ηγέτες της
Ένωσης δεν ανέρχονται στο ύψος των περιστάσεων όσον αφορά την
αντιμετώπιση των συνεπειών της ψήφου υπέρ του Brexit.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.