Τελειωμό δεν έχουν οι οπαδικές "βεντέτες" μεταξύ των μεγάλων ομάδων, με θύματα αυτή τη φορά οπαδούς του Ολυμπιακού, οι οποίοι δέχτηκαν επίθεση στην Αττική Οδό από οπαδούς άλλης ομάδας!Μαχαιριές κι ένα καμμένο αμάξι...
Περισσότερα στο http://www.sdna.gr/podosfairo/superleague/article/208825/enedra-se-opadoys-toy-olympiakoy
Πηγή: sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.