Λίγες ώρες, πριν τη αυριανή (σ.σ. Πέμπτη 01/06 στις 17:00 γήπεδο ΜΓΣ) προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου στα ΜΜΕ του καλαματιανού επιχειρηματία πολυτίμων λίθων και πρώην προέδρου της Μαύρης Θύελλας Σταύρου Παπαδόπουλου, ξεκίνησε σειρά επαφών!
Συγκεκριμένα, σήμερα το πρωί συναντήθηκε στη βίλα του στα Κατσέϊκα με τους παλαίμαχους του Π.Σ. Η Καλαμάτα, και οι βετεράνοι άσοι στο άκουσμα της είδησης ότι ο Παπαδόπουλος θα αναλάβει ξανά την προεδρία της Μαύρης Θύελλας, με μοναδικό στόχο να την οδηγήσει ξανά στις εθνικές κατηγορίες, και τον διαβεβαίωσαν ότι όλοι οι παλαίμαχοι της Καλαμάτας θα βρίσκονται στο πλευρό του, ώστε να επιστρέψει πάλι στο δρόμο των επιτυχιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.