Ο Σταύρος Θεοδωράκης μιλώντας στον Βήμα FM αναφέρθηκε στη συγκέντρωση του κινήματος «Παραιτηθείτε» και τις αντιδράσεις που προκάλεσε.
«Είναι παράλογο οι άνθρωποι που είχαν στήσει τραπεζάκια στο Σύνταγμα και μάζευαν πελάτες κάθε είδους ψηφοφόρους να λένε τώρα στον ελληνικό λαό αν θα πρέπει να κάνει διαδήλωση ή όχι» σημείωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού μιλώντας στον Βήμα FM.
Παράλληλα συμπλήρωσε: «Αυτή η συμπεριφορά είναι τουλάχιστον προσβλητική. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Και αυτοί οι οποίοι έστηναν κρεμάλες στο Σύνταγμα και έλεγαν στους παλιούς πολιτικούς ότι δεν θα κυκλοφορούν στο δρόμο δεν έχουν κανένα δικαίωμα να κάνουν μαθήματα Δημοκρατίας στο υπόλοιπο πολιτικό σύστημα».
Είπε, επίσης, ότι δεν θα πάει στη σημερινή συγκέντρωση των “Παραιτηθείτε” σημειώνοντας ότι ο ρόλος των πολιτικών αρχηγών και των κομμάτων είναι να μην καπελώνουν τέτοιες εκδηλώσεις των πολιτών. Πρόσθεσε ωστόσο ότι κάποιοι βουλευτές του Ποταμιού θα είναι παρόντες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.