Βελτιώσαμε τους όρους αλλά το Ελληνικό έπρεπε να αξιοποιηθεί διαφορετικά και με άλλες διαδικασίες από αυτές του ΤΑΙΠΕΔ, τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στoν ραδιοσταθμό Real.
«Εμείς βρήκαμε έναν διαγωνισμό ολοκληρωμένο, με συγκεκριμένο τίμημα, με συγκεκριμένες προβλέψεις, και αυτό που έγινε μετά τις εκλογές του Σεπτεμβρίου (και σ' αυτόν και στο διαγωνισμό για τα αεροδρόμια) ήταν να βελτιώσουμε όσο μπορούσαμε τους όρους του διαγωνισμού που βρήκαμε ολοκληρωμένο» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης. Ως μία από τις βελτιώσεις δε, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «κάποια δισ. ευρώ που θα βάρυναν τον ελληνικό λαό και το ελληνικό κράτος για βασικές υποδομές, τώρα θα βαρύνουν τον επενδυτή».
«Από αυτά που έχω πει στο παρελθόν δεν παίρνω πίσω ούτε μία λέξη» δήλωσε ο υπουργός. «Το Ελληνικό έπρεπε να αξιοποιηθεί διαφορετικά κατά τη γνώμη μου και όχι με αυτές τις διαδικασίες που έχει επιλέξει το ΤΑΙΠΕΔ. Έπρεπε τα χρήματα που θα ζητούσαμε για το Ελληνικό, σύμφωνα με την εκτίμηση που είχαμε κάνει, να είναι πολλαπλάσια, για να πάνε στην εξυπηρέτηση του χρέους - γιατί αυτά τα χρήματα δεν έρχονται στην χώρα, πηγαίνουν στην εξυπηρέτηση του χρέους. Έπρεπε ο σχεδιασμός να γίνει από το κράτος και όχι από τον επενδυτή», τόνισε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/173226/spirtzis-elliniko-eprepe-na-axiopoiithei-diaforetika
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.