Υπέρ της απευθείας εκλογής του Προέδρου της Δημοκρατίας από τον λαό, με αυξημένες αρμοδιότητες, δηλώνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος.
Σε παρέμβασή του στην «Καθημερινή» ο Ευρωπαίος Επίτροπος επαναφέρει την πρόταση που είχε καταθέσει το 2001 και επισημαίνει: «Παραμένω συνεπής περισσότερο από ποτέ. Η κρισιμότητα των περιστάσεων απαιτεί ισχυρό πολιτειακό παράγοντα, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να εκλέγεται απευθείας από τον λαό, με αυξημένες αρμοδιότητες κατ’ ελάχιστον από αυτές του Συντάγματος του 1975».
«Η άμεση εκλογή του Προέδρου θα προσδώσει κύρος στον θεσμό και στο αξίωμα και στη θεσμική τάξη της χώρας. Ο Πρόεδρος πρέπει να λειτουργεί δημοκρατικά και συνεκτικά προς όφελος του έθνους όπου απαιτηθεί, σε αρμονική συνεννόηση με τα πολιτικά κόμματα, την κοινωνία και το λαό μας», συμπληρώνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.