Συνεχίζουν τις επαναλαμβανόμενες τρίωρες στάσεις οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο και τον προαστιακό, αντιδρώντας στην επικείμενη ιδιωτικοποίηση των εταιρειών ΕΕΣΣΤΥ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας πραγματοποιούνται μεταξύ 05.00-08.00, 13.00-16.00 και 21.00-00.00 σήμερα Τετάρτη, αύριο Πέμπτη, και την Τρίτη 5 Ιουλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.