Περισσότεροι από 50.000 διαδηλωτές κατέκλυσαν τους δρόμους της
Πολωνίας, φωνάζοντας: «Ελευθερία! Ισότητα! Δημοκρατία!», σήμερα, κατά
την 27η επέτειο από τις πρώτες ελεύθερες εκλογές που διενεργήθηκαν στην
χώρα.
Τις διαδηλώσεις οργάνωσε η Επιτροπή για την Προάσπιση της Δημοκρατίας (KOD), ένα κίνημα που αντιτίθεται στις μεταρρυθμίσεις του κόμματος Νόμος και Δικαιοσύνη το οποίο κυβερνά την χώρα από τον Νοέμβριο.
Μεταξύ των αμφιλεγόμενων μεταρρυθμίσεων- ορισμένες εκ των οποίων έχει επικρίνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, βρίσκονται η ενίσχυση του ελέγχου των ΜΜΕ και η μείωση των εξουσιών του Συνταγματικού Δικαστηρίου.
Ανάμεσα στους διαδηλωτές ήταν και οι πρώην πρόεδροι της χώρας Μπρονίσλαβ Κομορόφσκι και Αλεξάντερ Κβασνιέφσκι.
Τις διαδηλώσεις οργάνωσε η Επιτροπή για την Προάσπιση της Δημοκρατίας (KOD), ένα κίνημα που αντιτίθεται στις μεταρρυθμίσεις του κόμματος Νόμος και Δικαιοσύνη το οποίο κυβερνά την χώρα από τον Νοέμβριο.
Μεταξύ των αμφιλεγόμενων μεταρρυθμίσεων- ορισμένες εκ των οποίων έχει επικρίνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, βρίσκονται η ενίσχυση του ελέγχου των ΜΜΕ και η μείωση των εξουσιών του Συνταγματικού Δικαστηρίου.
Ανάμεσα στους διαδηλωτές ήταν και οι πρώην πρόεδροι της χώρας Μπρονίσλαβ Κομορόφσκι και Αλεξάντερ Κβασνιέφσκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.