Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Δεκάδες χιλιάδες Πολωνοί διαδήλωσαν για τη Δημοκρατία

Περισσότεροι από 50.000 διαδηλωτές κατέκλυσαν τους δρόμους της Πολωνίας, φωνάζοντας: «Ελευθερία! Ισότητα! Δημοκρατία!», σήμερα, κατά την 27η επέτειο από τις πρώτες ελεύθερες εκλογές που διενεργήθηκαν στην χώρα.

Τις διαδηλώσεις οργάνωσε η Επιτροπή για την Προάσπιση της Δημοκρατίας (KOD), ένα κίνημα που αντιτίθεται στις μεταρρυθμίσεις του κόμματος Νόμος και Δικαιοσύνη το οποίο κυβερνά την χώρα από τον Νοέμβριο.

Μεταξύ των αμφιλεγόμενων μεταρρυθμίσεων- ορισμένες εκ των οποίων έχει επικρίνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, βρίσκονται η ενίσχυση του ελέγχου των ΜΜΕ και η μείωση των εξουσιών του Συνταγματικού Δικαστηρίου.

Ανάμεσα στους διαδηλωτές ήταν και οι πρώην πρόεδροι της χώρας Μπρονίσλαβ Κομορόφσκι και Αλεξάντερ Κβασνιέφσκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.