Την κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου πρωταθλήματος θα πανηγυρίσει το βράδυ της Πέμπτης στις 21.00, ο Ολυμπιακός μαζί με τον κόσμο του, ο οποίος αναμένεται να γεμίζει στο ΣΕΦ.
Οι «ερυθρόλευκοι» κατάφεραν να κατακτήσουν και το φετινό πρωτάθλημα σημειώνοντας τις δύο από τις τρεις νίκες τους στην έδρα του Παναθηναϊκού, δείχνοντας πως σε ακόμα ένα άθλημα είναι το μεγάλο αφεντικό.
Το ΣΕΦ αναμένεται να είναι κατάμεστο και όλοι μαζί θα γιορτάσουν τον φετινό τίτλο με τα έσοδα της φιέστας να διατίθενται όλα για την ενίσχυση των τμημάτων του Ερασιτέχνη, δείχνοντας για ακόμα μία φορά πως ο Ολυμπιακός είναι ενωμένος και λειτουργεί σαν οικογένεια!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.