Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Ζωή Κωνσταντοπούλου: «Είναι θλιβερό για κάθε κυβέρνηση να μην ανέχεται τη διαμαρτυρία»

DA2E1D155B780B918A7BA80131E616BF
Επίθεση στην κυβέρνηση, με αφορμή τις δηλώσεις του Νίκου Φίλη για το κίνημα «Παραιτηθείτε», έκανε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.
«Είναι θλιβερό για κάθε κυβέρνηση να μην ανέχεται την διαμαρτυρία. Οι κυβερνήσεις που φοβούνται την διαμαρτυρία είναι κυβερνήσεις έκπτωτες. Είναι προκλητικό αυτό που λέει η κυβέρνηση για το κίνημα και κακώς έγιναν οι δηλώσεις από τον Φίλη», δήλωσε η κ. Κωνσταντοπούλου στο «Ε» και την Φαίη Μαυραγάνη.
Αναφερόμενη στον εκλογικό νόμο, τόνισε ότι «ζούμε σε εποχή κατάλυσης του συντάγματος και της δημοκρατίας,με την δράση των 3 θεσμικών προσώπων,πρόεδρος της δημοκρατίας,πρωθυπουργός και πρόεδρος της βουλής να είναι δράση καθεστωτική και πρέπει να ελεγχθούν και οι τρεις».
Η κ. Κωνσταντοπούλου ανέφερε ότι η «Πλεύση Ελευθερίας» θα συμπορευτεί με δυνάμεις που έχουν τον ίδιο σκοπό με το κόμμα, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να γίνουν συζητήσεις με Λαφαζάνη και Βαρουφάκη.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.