Ξεκίνησε, με τους εισηγητές των κομμάτων και με κανονικές
διαδικασίες, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η επεξεργασία, επί της
αρχής, του νομοσχεδίου με τίτλο "Θεσμικό Πλαίσιο Επενδύσεων για την
περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη, Σύσταση Αναπτυξιακού Συμβουλίου και
άλλες διατάξεις".
Όπως αποφασίστηκε, κατά πλειοψηφία, αύριο, στις 12:00, θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους οι αρμόδιοι συνδικαλιστικοί φορείς, ενώ την Τετάρτη, 8 Ιουνίου, θα γίνει συζήτηση επί των άρθρων και την Πέμπτη, 9 Ιουνίου, θα ολοκληρωθεί η δεύτερη ανάγνωση.
Η συζήτηση του αναπτυξιακού νόμου στην Ολομέλεια αναμένεται να αρχίσει την επόμενη εβδομάδα.
Όπως αποφασίστηκε, κατά πλειοψηφία, αύριο, στις 12:00, θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους οι αρμόδιοι συνδικαλιστικοί φορείς, ενώ την Τετάρτη, 8 Ιουνίου, θα γίνει συζήτηση επί των άρθρων και την Πέμπτη, 9 Ιουνίου, θα ολοκληρωθεί η δεύτερη ανάγνωση.
Η συζήτηση του αναπτυξιακού νόμου στην Ολομέλεια αναμένεται να αρχίσει την επόμενη εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.