
Συνεχίζει να καίει η φωτιά που είχε ξεσπάσει πίσω από τα ΚΤΕΛ, λόγω των ανέμων...
Αυτήν την ώρα συνεχίζει να καίει στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου και ιδιαίτερα στα φανάρια της Λαμψάκου πυκνοί καπνοί καλύπτουν την περιοχή.


eviatop.blogspot.gr , tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.