Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Τέρμα τα μπαράζ ανόδου – Απευθείας ο πρωταθλητής

Τέρμα τα μπαράζ ανόδου – Απευθείας ο πρωταθλητής


Μία σημαντική απόφαση πάρθηκε στη συνεδρίαση των μελών της ΕΠΟ, αφού από τη νέα αγωνιστική περίοδο οι πρωταθλητές των Ενώσεων θα ανεβαίνουν απευθείας στη Γ’ Εθνική, χωρίς μπαράζ για την άνοδο.
Αυτό αναφέρει σε δημοσίευμά του το news12.gr, που επίσης σημειώνει ότι πάρθηκε η απόφαση οι ομάδες της Γ’ Εθνικής να μην συμμετέχουν στο Κύπελλο Ερασιτεχνών, όπου θα παίρνουν μέρος μόνο οι ομάδες του τοπικού.
Κατά συνέπεια οι όμιλοι της Γ’ Εθνικής θα αυξηθούν και το πρωτάθλημα επιστρέφει στο παλιό μοντέλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.