Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη 5ωρης στάσης εργασίας από τις 11.00 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα αύριο, Τρίτη, ημέρα πραγματοποίησης της Γενικής Συνέλευσης του ΕΔΟΕΑΠ.
Στη στάση εργασίας συμμετέχουν όλοι οι συντάκτες, που εργάζονται σε όλα ιδιωτικά, δημόσια και δημοτικά ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά) στην ΕΡΤ, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και στα Γραφεία Τύπου, προκειμένου να ασκήσουν το συνδικαλιστικό τους δικαίωμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.