Ο Αντρέ Μάρτινς με δηλώσεις του σε δημοσιογράφους από την Πορτογαλία υποστήριξε πως εκτός συγκλονιστικού απροόπτου η επόμενη ομάδα στην καριέρα του θα είναι ο Ολυμπιακός.
Ο 26χρονος μέσος της Σπόρτινγκ ήταν ένας από τους στόχους του Μάρκο Σίλβα για την μεσαία γραμμή των Πειραιωτών και σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος, από τη νέα χρονιά θα φοράει τη φανέλα των πρωταθλητών Ελλάδος.
«Περιμένω για να κλείσω στον Ολυμπιακό. Εκτός απροόπτου θα είναι η επόμενη ομάδα μου», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Μάρτινς.
Ο πρώην άσος της Σπόρτινγκ αγωνίστηκε 8 φορές την περσινή σεζόν με την ομάδα της Λισαβόνας και πιθανή απόκτησή του ίσως σημαίνει την αποχώρηση του Εστεμπάν Καμπιάσο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.