Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

ΗΠΑ: Καθιστική διαμαρτυρία βουλευτών στο Κογκρέσο για την οπλοκατοχή

Σε μία προσπάθεια να πιέσουν τους Ρεπουμπλικανούς βουλευτές για τη διεξαγωγή ψηφοφορίας σχετικά με την οπλοκατοχή, μία ομάδα Δημοκρατικών συναδέλφων τους πραγματοποίησαν καθιστική διαμαρτυρία στην κεντρική αίθουσα των συνεδριάσεων στη Βουλής των Αντιπροσώπων.

Έπειτα από το μακελειό στο Ορλάντο με τους 49 νεκρούς, αλλά και ύστερα από τα δεκάδες φονικά περιστατικά που έχουν συγκλονίσει τις ΗΠΑ, οι Δημοκρατικοί με επικεφαλής τον Τζον Λιούις που είναι γνωστός για την ιστορική συμβολή του στο κίνημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, «κατέλαβαν» την αίθουσα απαιτώντας από τον πρόεδρο της Βουλής των Αντιπροσώπων, τον Ρεπουμπλικάνο Πολ Ράιαν, να ξεκινήσει συζήτηση και να προχωρήσει στην ψήφιση μέτρων σχετικά με τον έλεγχο της οπλοκατοχής.


«Μερικές φορές πρέπει να κάνεις κάτι έξω από τα συνηθισμένα. Μερικές φορές πρέπει να κάνεις κάτι από το αδιέξοδο. Παραμείναμε σιωπηλοί για πολύ καιρό», δήλωσε ο Λιούς ενώπιον περίπου τριάντα συναδέλφων του που τον συντρόφευσαν στο δάπεδο της αίθουσας.

«Έρχεται η στιγμή που πρέπει να πεις κάτι, όταν πρέπει να κάνεις λίγη φασαρία, όταν πρέπει να κινηθείς. Αυτή η στιγμή έφτασε. Τώρα είναι η στιγμή να κάνουμε κάτι. Η στιγμή να δράσουμε είναι τώρα. Δε θα σιωπήσουμε πια. Αφήστε μας να ψηφίσουμε. Ήρθαμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Ο αμερικανικός λαός απαιτεί δράση», τόνισε ο Λιούις με την ομάδα των βουλευτών να φωνάζει συνθήματα.

Ο επικεφαλής της ομάδας των βουλευτών απέστειλε επιστολή στον Ράιαν λέγοντάς του πως «έπειτα από τη χειρότερη επίθεση στη ιστορία μας, η χώρα δε μπορεί να περιμένει ενώ το Κογκρέσο εξακολουθεί να παραλύει από την πολιτική».

Στο μεταξύ, δεκάδες είναι οι αναρτήσεις στο Twitter από τους συμμετέχοντες στην καθιστική διαμαρτυρία που υποστηρίζουν ότι δε θα αποχωρήσουν από την αίθουσα αν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.