Η κρίση είναι η ευκαιρία να σκεφθούμε τις λύσεις και τις προοπτικές που δίνει στην χώρα η αξιοποίηση του ήλιου, των κυμάτων, του αέρα, της γεωθερμίας και συνολικά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Αύριο Τετάρτη 22.06.2016, στις 7:00 μ.μ., στο Πολιτιστικό κέντρο Φλοίσβου (Ποσειδώνος 25, Π. Φάληρο) το Ποτάμι ανοίγει τα «πράσινα» χαρτιά του, υποδεικνύοντας ρεαλιστικές λύσεις αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας.
Στην εκδήλωση θα αναπτύξουν τις ιδέες και τις προτάσεις τους οι:
Ελένη Μυριβήλη – καθηγήτρια, εντεταλμένη δημοτική σύμβουλος αστικής ανθεκτικότητας και βιωσιμότητας του Δήμου Αθηναίων
Παναγιώτης Παπασταματίου – μέλος Δ.Σ. Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Αιολικής Ενέργειας (ΕΛΕΤΑΕΝ)
Δημήτρης Ιμπραήμ – υπεύθυνος εκστρατειών της Greenpeace
Νίκος Μάντζαρης – υπεύθυνος ενεργειακής και κλιματικής πολιτικής του WWF Hellas
Παντελής Κάπρος – καθηγητής ενεργειακής οικονομίας ΕΜΠ
Χλόη Βλασσοπούλου – καθηγήτρια, πολιτική υπεύθυνος τομέα περιβάλλοντος, ενέργειας και κλιματικής αλλαγής στο Ποτάμι
Γιώργος Αμυράς – βουλευτής Β Αθήνας με το Ποτάμι.
Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Κωνσταντίνος Κατώπης, μέλος του Ευρώπη –Οικολογία και της Επιτροπής Διαλόγου στο Ποτάμι.
Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.