Με απίστευτη ανατροπή από το 6-3 και γκολ στο φινάλε του αγώνα, ο Ολυμπιακός νίκησε 8-7 την Σολνόκι και προκρίθηκε στον τελικό του Champions League πόλο των ανδρών. Έτοιμος αύριο (4/6, 22:00) να γράψει ιστορία.
πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Polo/me-epikh-anatroph-kai-gkol-sto-finale-o-olympiakos-ston-teliko.4097653.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.