«Η δημοκρατία είναι δημοκρατία και πρέπει να τη σεβόμαστε. Πρέπει να σεβαστούμε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος στη Βρετανία, αλλά υπάρχουν και συνέπειες που πρέπει τώρα να εξετάσουμε αλλά και συμπεράσματα που πρέπει να βγάλουμε» δήλωσε ο Πρόεδρος της Κομισιόν, Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ, σε ομιλία του στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
«Πρέπει να σεβαστούμε τη δημοκρατία της Βρετανίας και τον τρόπο που εξέφρασε την άποψή της», τόνισε και καταχειροκροτήθηκε από τους ευρωβουλευτές του βρετανικού UKIP, του κόμματος του Νάιτζελ Φάρατζ, βασικό εκπρόσωπο της εκστρατείας για την αποχώρηση της Βρετανίας από την ΕΕ.
Αντιδρώντας στο χειροκρότημά τους, ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ είπε προς τους ευρωβουλευτές του UKIP: «Αυτή είναι η τελευταία φορά που χειροκροτάτε εδώ και σε έναν βαθμό είμαι πραγματικά έκπληκτος που είστε εδώ. Παλεύετε για την έξοδο. Ο βρετανικός λαός ψήφισε για την έξοδο. Γιατί είστε εδώ;».
«Είμαι θλιμμένος μετά το αποτέλεσμα και δεν το κρύβω. Δεν είμαι ρομπότ, δεν είμαι ένας γκρίζος γραφειοκράτης. Θα συναντήσω τον Ντέιβιντ Κάμερον και θα του ζητήσω να ξεκαθαρίσει τη θέση του. Όχι σήμερα ή αύριο, αλλά σύντομα. Δεν μπορεί να παραμένει η αβεβαιότητα επί μακρόν. Οι Βρετανοί είναι φίλοι μας και πρέπει να μας πουν το συντομότερο δυνατόν τι θέλουν», τόνισε, ενώ πρόσθεσε πως έχει ζητήσει από τους επιτρόπους του να μην έχουν προκαταρκτικές συνομιλίες με Βρετανούς αξιωματούχους, μέχρι το Λονδίνο να μπει στον διετή μηχανισμό για την έξοδο από την Ε.Ε.. «Καμία διαπραγμάτευση», επεσήμανε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/eyropi-eop/gioynker-i-eyropi-prepei-na-ginei-pio-koinoniki-kai-tha-ginei
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.