Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι εισήχθη στο νοσοκομείο του Μιλάνου, καθώς έχει καρδιακή ανεπάρκεια. Δεν υπάρχουν φόβοι για την υγεία του, όπως αναφέρουν τα ιταλικά Μέσα. Δείτε το ιατρικό ανακοινωθέν.
Ο Μπερλουσκόνι έκανε όλες τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων ήταν καθαρά, με τον 80χρονο, να είναι υγιέστατος και να φεύγει από το νοσοκομείο με προορισμό την οικεία του. Σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα, οι γιατροί συνέστησαν στον Σίλβιο ξεκούραση και να αγχώνεται λιγότερο.
Όσον αφορά το ιατρικό ανακοινωθέν, αυτό ανέφερε: «Ο πρόεδρος νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο για μερικές ημέρες για να παρακολουθήσουμε την πορεία της υγείας του. Έπρεπε να νοσηλευθεί γιατί είχε καρδιακή ανεπάρκεια. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν κινδυνεύει η ζωή του», είπε ο διευθυντής του νοσοκομείου, Ντεμπόρα Μπεργκαμίνι.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/sto-nosokomeio-me-kardiaki-aneparkeia-o-mperlouskoni/3173202
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.