Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Αλ. Τσίπρας: «Θα υπερασπιστούμε την εργασία, την α' κατοικία και τις συντάξεις»

Αλ. Τσίπρας: «Θα υπερασπιστούμε την εργασία, την α' κατοικία και τις συντάξεις»

Το εργασιακό φέρνει στην πρώτη γραμμή ο Αλέξης Τσίπρας με συνέντευξή του στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ενόψει των διαπραγματεύσεων για την δεύτερη αξιολόγηση.
Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι θα υπερασπιστεί την εργασία, όπως έκανε και με την πρώτη κατοικία, αλλά και τις συντάξεις υπογραμμίζοντας ότι η εμπλοκή του Ευρωκοινοβουλίου, αλλά και του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας στις διαπραγματεύσεις «διευρύνει τις συμμαχίες που έχουμε ήδη διαμορφώσει».
Η Ελλάδα -επισημαίνει ο Αλέξης Τσίπρας στην συνέντευξή του- μπορεί πλέον να βάζει «κόκκινες γραμμές» και να τις υπερασπίζεται αποτελεσματικά, όπως δεν έκανε τα προηγούμενα πέντε χρόνια.
Μιλώντας για το κλείσιμο της τρέχουσας αξιολόγησης, ο κ. Τσίπρας τονίζει ότι «η σελίδα έχει αλλάξει και η νέα περίοδος προς την οικονομική ανασυγκρότηση της χώρας έχει αρχίσει».
Υπογραμμίζει πως ο επόμενος στόχος της κυβέρνησης είναι η δίκαιη ανάπτυξη «γιατί μια τέτοια ανάπτυξη έχει νόημα μόνον όταν τα οφέλη της διαχέονται στην κοινωνία», διευκρινίζοντας ότι «μιλάμε για μια ανάπτυξη, η οποία θα συνοδεύεται με ολοένα και ισχυρότερη κοινωνική προστασία, με στήριξη της εργασίας και της μικρής και μεσαίας οικονομίας, αλλά και με αναλογική κατανομή του οφέλους, όπως ακριβώς κατανεμήθηκαν και τα βάρη».
Ο κ. Τσίπρας δηλώνει ικανοποιημένος από τη συμφωνία για το χρέος, διότι, όπως σημειώνει, «ήταν ό,τι καλύτερο θα μπορούσαμε να πετύχουμε δεδομένων των συσχετισμών», ενώ «για πρώτη φορά δεν έχουμε υποσχέσεις, αλλά σαφείς δεσμεύσεις». Το σημαντικότερο για τον Πρωθυπουργό είναι ότι «η συμφωνία προβλέπει "κόφτη χρέους" που θα διασφαλίζει ότι η χώρα δεν θα καταβάλλει για αποπληρωμή του χρέους περισσότερο από το 15% του ετήσιου ΑΕΠ της».
Ο πρωθυπουργός, ερωτηθείς για το αν υπάρχουν κυβερνητικά στελέχη τα οποία θεωρεί ότι δεν εργάστηκαν όσο θα έπρεπε στα υπουργεία τους, ανέφερε ότι «υπάρχουν διαφορετικές ταχύτητες», αλλά «οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι η κυβερνητική λειτουργία ήταν δέσμια της διαπραγμάτευσης». «Τώρα είναι η ώρα», υπογραμμίζει, «που πρέπει να δείξουμε τις κυβερνητικές μας επιδόσεις και να αξιολογηθούμε».
Κληθείς να σχολιάσει την έως τώρα πορεία του προέδρου της Ν.Δ., κατηγορεί τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι ακολουθεί έναν άκρως διχαστικό λόγο, εκτοξεύοντας ύβρεις και χαρακτηρισμούς σε κάθε ευκαιρία που του δίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.