Την προκήρυξη 24ωρης απεργίας ανακοίνωσαν τα Διοικητικά Συμβούλια των κλαδικών Σωματείων εργαζομένων Αθήνας και Πειραιά, στο χώρο των εργαζομένων στην ιδιωτική υγεία. Ο λόγος της προκήρυξης απεργίας είναι η νέα κλαΔική σύμβαση εργασίας που αποφασίστηκε απο τον ΟΜΕΔ.
Το πρωί της 1ης Ιουλίου θα γίνουν συγκεντρώσεις στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και μετά όλοι μαζί οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν απεργιακή συγκέντρωση στο χώρο συνεδριάσεων του Συνδέσμου Ελληνικών Κλινικών (ΣΕΚ) στο «ΥΓΕΙΑ » (Μαρούσι).
Κεντρική διεκδίκηση της απεργίας είναι: «Να αποσυρθεί, να μην εφαρμοστεί στην πράξη η διαιτητική απόφαση του ΟΜΕΔ (ΔΑ 5/2016). Η διαιτητική απόφαση, που ανακοίνωσε ο ΟΜΕΔ και έχει ισχύ Σύμβασης για τους εργαζόμενους στις κλινικές των ομίλων, αποτελεί ένα ακόμα βάρβαρο χτύπημα στη ζωή και τα δικαιώματά μας.
Περισσότερα στο
www.dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.