Κατά την διάρκεια του πρώτου ραντεβού της Εθνικής μας ομάδας, στο ΟΑΚΑ, ενόψει του προολυμπιακού τουρνουά στο Τορίνο, ο Ομοσπονδιακός τεχνικός, Φώτης Κατσικάρης, αναφέρθηκε στο γιατί άφησε εκτός προεπιλογής τον Νίκο Παππά, γεγονός που προκάλεσε αρκετές συζητήσεις για το αν έπραξε σωστά.
Συγκεκριμένα, ο Φώτης Κατσικάρης είπε τα εξής για τον Νίκο Παππά: "Υπήρχε μια άρνηση του Νίκου προς το πρόσωπό μου, βγάζοντας κάποια πράγματα δημόσια. Δεν θα έμπαινα στη διαδικασία δημοσίου διαλόγου με κάποιον παίκτη. Είναι κρίμα. Έκανα προσπάθειες να βρούμε επαφή για να μιλήσουμε, αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό. Όχι με μένα, με τον Κώστα Μίσσα υπήρξε προσπάθεια.
Είναι κρίμα, θα ξαναπώ, γιατί είναι ένας παίκτης με ταλέντο. Μπορεί να δώσει πολλά στην Εθνική. Από την άλλη, θεωρώ ότι η Εθνική ομάδα πρέπει να έχει Αρχές. Έρχονται τα παιδιά για να εκπροσωπήσουν τη χώρα τους. Είμαστε μια ομάδα που πρέπει να δώσει χαρά στους Έλληνες. Στόχος είναι το μετάλλιο και η διάκριση, αλλά πάνω απ όλα η υγεία και η συνέπεια".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.