Μια δήλωση που κατά πολλούς μαρτυρά τις κακές τους σχέσεις έκανε ο Κέβιν Λοβ σχολιάζοντας το επεισόδιο του συμπαίκτη του στους Καβαλίερς με τον Ντρέιμοντ Γκριν των Γουόριορς.

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/o-kebin-lob-adeiase-ton-lempron/3174863
Πολύς λόγος γίνεται ακόμη για το επεισόδιο μεταξύ Λεμπρόν Τζέιμς και Ντρέιμοντ Γκριν στον τέταρτο τελικό του ΝΒΑ. Ο «βασιλιάς» πέρασε πάνω από τον φόργουορντ των Γουόριορς και εκείνος αντέδρασε χτυπώντας τον σε ευαίσθητη περιοχή, με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί με έναν αγώνα.
Ο Κέβιν Λοβ έκανε μια δήλωση που μόνο ως υπεράσπιση για τον συμπαίκτη του δεν μπορεί να εκληφθεί. Όταν κλήθηκε να σχολιάσει την ενέργεια του Λεμπρόν, είπε: «Δεν είναι κάτι που το βλέπεις συχνά, αλλά είναι μια μορφή ασέβειας προς τον αντίπαλο».
Κάπως έτσι επιβεβαιώνονται και οι κακές γλώσσες που λένε πως οι σχέσεις των δύο άσων των Καβαλίερς δεν είναι καλές.
Ο Κέβιν Λοβ έκανε μια δήλωση που μόνο ως υπεράσπιση για τον συμπαίκτη του δεν μπορεί να εκληφθεί. Όταν κλήθηκε να σχολιάσει την ενέργεια του Λεμπρόν, είπε: «Δεν είναι κάτι που το βλέπεις συχνά, αλλά είναι μια μορφή ασέβειας προς τον αντίπαλο».
Κάπως έτσι επιβεβαιώνονται και οι κακές γλώσσες που λένε πως οι σχέσεις των δύο άσων των Καβαλίερς δεν είναι καλές.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/o-kebin-lob-adeiase-ton-lempron/3174863

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.