Τρίτη 28 Ιουνίου 2016

Σε στάση εργασίας αύριο οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία

Σε στάση εργασίας αύριο οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) προκήρυξε για αύριο πανελλαδική στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 15:00 με βασικό αίτημα την υποχρηματοδότηση και υποστελέχωση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.

Στις 11:30 η ΠΟΕΔΗΝ προγραμματίζει συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας και, όπως αναφέρει, «οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν στις 08:30», ενώ για την Περιφέρεια οι συγκεντρώσεις θα γίνουν στα προαύλια των νοσοκομείων.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.