Οι καλύτεροι των καλύτερων στο «All star dancing»! Αυτή είναι η έκπληξη της φετινής σεζόν από τον ΑΝΤ1.
Οι νικητές αλλά και οι πιο δημοφιλείς παίκτες από τους πέντε κύκλους του χορευτικού σόου στην Ελλάδα θα συναντηθούν και πάλι στο παρκέ μαζί με τους δασκάλους τους, για να διεκδικήσουν το πιο σημαντικό έπαθλο.
To «Dancing with the stars» ξεκίνησε για πρώτη φορά στον ΑΝΤ1 στις 28 Μαρτίου του 2010. Στους πέντε κύκλους του σόου έχουν συμμετάσχει 68 προσωπικότητες. Την πρώτη χρονιά βγήκε νικήτρια η Ερρικα Πρεζεράκου, το 2011 στέφθηκε νικητής ο Αργύρης Αγγέλου, το 2013 πήρε το χρυσό μετάλλιο η Ντορέττα Παπαδημητρίου, ενώ το 2014 έγινε η μεγάλη έκπληξη και την «κούπα» σήκωσε ο Ησαΐας Ματιάμπα. Το 2015 η Μορφούλα Ντώνα ήταν το αδιαμφισβήτητο φαβορί, καθώς σε κάθε εμφάνισή της οι κινήσεις της μάγευαν την οθόνη και τους τηλεθεατές.
Τα τρία πρώτα σόου παρουσίασε η Ζέτα Μακρυπούλια, ενώ τον τέταρτο και τον πέμπτο κύκλο η Δούκισσα Νομικού. Σύμφωνα με πληροφορίες από βασικό στέλεχος του ΑΝΤ1, το «Αll star dancing» θα παρουσιάσει η Δούκισσα Νομικού, καθώς το κανάλι την εμπιστεύεται απόλυτα.
Για την κριτική επιτροπή ακόμη δεν έχουν γίνει ιδιαίτερες συζητήσεις, εκτός από τη χορογράφο Γκαλένα Βελίκοβα, η οποία έχει και συμβουλευτικό ρόλο στο σόου.
Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.