Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

Ευχαριστήριο μήνυμα του Τζέρεμι Κόρμπιν

Ο επικεφαλής των Εργατικών, Τζέρεμι Κόρμπιν, με ανάρτησή του στο Twitter ευχαρίστησε τους πολίτες που ψήφισαν στο κρίσιμο δημοψήφισμα, γράφοντας: «Η προσέλευση προβλέπεται υψηλή, επομένως θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έλαβαν μέρος σε αυτή την τεράστια δημοκρατική απόφαση». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.