Ο επικεφαλής των Εργατικών, Τζέρεμι Κόρμπιν, με ανάρτησή
του στο Twitter ευχαρίστησε τους πολίτες που ψήφισαν στο κρίσιμο
δημοψήφισμα, γράφοντας: «Η προσέλευση προβλέπεται υψηλή, επομένως θα
ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους έλαβαν μέρος σε αυτή την τεράστια
δημοκρατική απόφαση».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.