Ο τομέας της ενέργειας μπορεί να αποτελέσει εφαλτήριο για νέα
αναπτυξιακή πορεία και συνιστά πεδίο ισχυρής συνεργασίας ανάμεσα στη
Γερμανία και την Ελλάδα, τόνισε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Πάνος Σκουρλέτης σε δηλώσεις στο πλαίσιο της συνάντησης που έχει, στο
υπουργείο, με τον αντικαγκελάριο και υπουργό Οικονομίας της Γερμανίας
Ζίγκμαρ Γκάμπριελ.
Αυτό, πρόσθεσε ο υπουργός, αποδεικνύει η παρουσία του κ. Γκάμπριελ, ενώ σημείωσε ότι αύριο θα πραγματοποιηθεί ένα ενδιαφέρον συνέδριο που θα είναι προσανατολισμένο στις ανανεώσιμες πηγές και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Ο κ. Σκουρλέτης μίλησε, επίσης, για εξαιρετικά χρήσιμη συνάντηση που δείχνει τα περιθώρια και τις δυνατότητες συνεργασίας στο συγκεκριμένο τομέα.
Αυτό, πρόσθεσε ο υπουργός, αποδεικνύει η παρουσία του κ. Γκάμπριελ, ενώ σημείωσε ότι αύριο θα πραγματοποιηθεί ένα ενδιαφέρον συνέδριο που θα είναι προσανατολισμένο στις ανανεώσιμες πηγές και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Ο κ. Σκουρλέτης μίλησε, επίσης, για εξαιρετικά χρήσιμη συνάντηση που δείχνει τα περιθώρια και τις δυνατότητες συνεργασίας στο συγκεκριμένο τομέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.