“Το “παραιτηθείτε” είναι ένα αίτημα το οποίο δεν απαντά σε ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και το οποίο κινείται εχθρικά στη χώρα αυτή τη στιγμή” δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος, Όλγα Γεροβασίλη, σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ Ιωαννίνων, προσθέτοντας ότι “το δικαίωμα του καθενός να διαδηλώσει είναι αναφαίρετο”.
Περισσότερα στο http://ysterografa.gr/politics/γεροβασίλη-το-παραιτηθείτε-είναι-έν/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.