Ευθεία επίθεση και σκληρή κριτική στην κυβέρνηση ασκεί ο ΣΕΒ στο
Εβδομαδιαίο Δελτίο του για την Ελληνική Οικονομία, καθώς κάνει λόγο για
πλήρη απώλεια της αξιοπιστίας, ενώ τονίζει ότι η Ελλάδα έχει
κατρακυλήσει πολύ χαμηλά!
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «είναι σαφές ότι η χώρα έχει χάσει κάθε αξιοπιστία έναντι των εταίρων και δανειστών μας, με δεδομένη την μεταχείριση που μας επεφυλάχθηκε όσον αφορά στην εφαρμογή όλων των προαπαιτούμενων, πριν εκταμιευθεί η δόση».
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «είναι σαφές ότι η χώρα έχει χάσει κάθε αξιοπιστία έναντι των εταίρων και δανειστών μας, με δεδομένη την μεταχείριση που μας επεφυλάχθηκε όσον αφορά στην εφαρμογή όλων των προαπαιτούμενων, πριν εκταμιευθεί η δόση».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.