Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

ΣΕΒ: Η Ελλάδα έχει χάσει πλήρως την αξιοπιστία της και έχει κατρακυλήσει χαμηλά

Ευθεία επίθεση και σκληρή κριτική στην κυβέρνηση ασκεί ο ΣΕΒ στο Εβδομαδιαίο Δελτίο του για την Ελληνική Οικονομία, καθώς κάνει λόγο για πλήρη απώλεια της αξιοπιστίας, ενώ τονίζει ότι η Ελλάδα έχει κατρακυλήσει πολύ χαμηλά!

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά «είναι σαφές ότι η χώρα έχει χάσει κάθε αξιοπιστία έναντι των εταίρων και δανειστών μας, με δεδομένη την μεταχείριση που μας επεφυλάχθηκε όσον αφορά στην εφαρμογή όλων των προαπαιτούμενων, πριν εκταμιευθεί η δόση».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.