Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Βλάχος: «Άλλο ζήτησα, άλλο έκαναν και πήγαμε στον τελικό»!


Article Cover
Ο προπονητής της ομάδας πόλο του Ολυμπιακού, Θοδωρής Βλάχος λίγο μετά την πρόκριση στον τελικό του Champions League έκανε την δήλωση της χρονιάς.


Μπορεί οι σφυγμοί του να είχαν φτάσει στον… Θεό από το χιτσκοκικό φινάλε στον ημιτελικό του Ολυμπιακού με την Σόλνοκ, όμως ο τεχνικός των «ερυθρολεύκων» Θοδωρής Βλάχος είχε την ψυχραιμία να κάνει την δήλωση της χρονιάς σχετικά με το νικητήριο γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο: «Στο τελευταίο τάιμ-άουτ ζήτησα κάτι άλλο, οι παίκτες μου τελικά έκαναν κάτι άλλο, όμως δεν υπάρχει πρόβλημα! Μπορεί όταν ένας ημιτελικός κρίνεται με γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο να είναι ωραίο για τον κόσμο στο γήπεδο, για τους τηλεθεατές, αλλά για εμάς δεν είναι ότι καλύτερο!
Πήραμε μία πρόκριση απέναντι σε μία πολύ δύσκολη ομάδα. Στην αρχή η Σόλνοκ ήταν πολύ καλύτερη, όμως είπα στους παίκτες μου ότι ξέρω τι αξίζουν και τι μπορούμε να κάνουμε. Σιγά - σιγά πλησιάζαμε, είμαστε αήττητοι έως τώρα στην διοργάνωση και στο τέλος ήρθε το νικητήριο γκολ. Είμαι πολύ χαρούμενος, έχουμε σπουδαία ομάδα και έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου. Είναι μία μεγάλη πρόκριση απέναντι σε μία πολύ σπουδαία ομάδα», ήταν τα λόγια του Έλληνα τεχνικού.

πηγή: http://www.sdna.gr/alla-spor/polo/article/207799/vlaxos-allo-zitisa-allo-ekanan-kai-pigame-ston-teliko

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.