Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Η πρόταση της NOVA για το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ

Η πρόταση της NOVA για το πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ
Το συνδρομητικό ρίχνει πολύ χρήμα και έχει ξεκάθαρη θέση για όσα πρέπει να αλλάξουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Μεγάλο θέμα φαίνεται πως έχει προκύψει με την πρόταση της NOVA για μείωση των ομάδων στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λιγκ.

Η πρόταση έγινε στο προηγούμενο ΔΣ της Λίγκας με το συνδρομητικό κανάλι να ζητάει από την διοργανώτρια αρχή οι ομάδες από 16 να γίνουν 12, προκειμένου να αυξηθεί το ενδιαφέρον και το ποδόσφαιρο και συγκεκριμένα το πρωτάθλημα να γίνει πιο ελκυστικό.

Η NOVA μάλιστα ζήτησε όχι μόνο να μειωθούν οι ομάδες, αλλά και αλλαγές στα πλέι οφ ώστε πλέον να μπαίνει και ο πρωταθλητής, ενώ πρότεινε και την επιστροφή των πλέι άουτ.


http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/344592/i-protasi-tis-nova-gia-protathlima-tis-soyper-ligk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.