Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών αποφάσισε να προτείνει στην Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, την παράταση της αποχής των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους έως και 15/6/2016.
Σε ανακοίνωση του το ΔΣ του ΔΣΑ αποδοκιμάζει την φημολογούμενη επί τα χείρω, σε ό,τι αφορά τους δικηγόρους, τροποποίηση του άρτι ψηφισθέντος ασφαλιστικού νόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.