Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Προς νέα παράταση η αποχή των δικηγόρων

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών αποφάσισε να προτείνει στην Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, την παράταση της αποχής των δικηγόρων από τα καθήκοντά τους έως και 15/6/2016.

Σε ανακοίνωση του το ΔΣ του ΔΣΑ αποδοκιμάζει την φημολογούμενη επί τα χείρω, σε ό,τι αφορά τους δικηγόρους, τροποποίηση του άρτι ψηφισθέντος ασφαλιστικού νόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.