Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Στο Εφετείο συνεχίζεται η δίκη της Χρυσής Αυγής


Συνεχίζεται σήμερα η δίκη της Χρυσής Αυγής για πρώτη φορά μετά από 14 μήνες στο Εφετείο. Στις 8:30 αντιφασιστικές και αντιρατσιστικές οργανώσεις πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το Εφετείο με την συμμετοχή και της ΑΔΕΔΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.