Μια νέα βομβιστική επίθεση από καμικάζι της Αλ Σεμπάμπ σημειώθηκε το
απόγευμα της Τετάρτης στην πρωτεύουσα της Σομαλίας, το Μογκαντίσου.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, από την επίθεση σκοτώθηκαν 15 άνθρωποι, ενώ ανάμεσα στα θύματα είναι δύο βουλευτές.
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν επίσης ότι ακούστηκε μια δυνατή έκρηξη, ενώ δημοσιογράφος του Reuters που βρίσκεται στην περιοχή καθώς και κάτοικοι ανέφεραν πως ακούνε ακόμη σποραδικούς πυροβολισμούς.
«Οι βουλευτές Μουχάμουν Μοχάμεντ και Αμπντουλάχι Τζαμάκ σκοτώθηκαν στο ξενοδοχείο. Ήταν ο τόπος διαμονής τους. Πολλοί άλλοι άνθρωποι, ανάμεσα τους και βουλευτές διασώθηκαν. Η επιχείρηση ασφάλειας αναμένεται να ολοκληρωθεί τώρα. Έως τώρα έχουμε καταγράψει 15 νεκρούς και 20 τραυματίες», δήλωσε ο αστυνομικός Ιμπραίμ Χασάν στο Reuters.
Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, από την επίθεση σκοτώθηκαν 15 άνθρωποι, ενώ ανάμεσα στα θύματα είναι δύο βουλευτές.
Αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν επίσης ότι ακούστηκε μια δυνατή έκρηξη, ενώ δημοσιογράφος του Reuters που βρίσκεται στην περιοχή καθώς και κάτοικοι ανέφεραν πως ακούνε ακόμη σποραδικούς πυροβολισμούς.
«Οι βουλευτές Μουχάμουν Μοχάμεντ και Αμπντουλάχι Τζαμάκ σκοτώθηκαν στο ξενοδοχείο. Ήταν ο τόπος διαμονής τους. Πολλοί άλλοι άνθρωποι, ανάμεσα τους και βουλευτές διασώθηκαν. Η επιχείρηση ασφάλειας αναμένεται να ολοκληρωθεί τώρα. Έως τώρα έχουμε καταγράψει 15 νεκρούς και 20 τραυματίες», δήλωσε ο αστυνομικός Ιμπραίμ Χασάν στο Reuters.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.