Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Δέσποινα Καμπούρη: Έγινε μανούλα για δεύτερη φορά


Σήμερα το μεσημέρι η Δέσποινα Καμπούρη, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι με καισαρική τομή, εκπλήσσοντας έτσι τους πάντες, που την ήθελαν να κυοφορεί αγόρι.
Το μωράκι γεννήθηκε 3150 κιλά και σύμφωνα με τις πρώτες μας πληροφορίες μοιάζει εξίσου τόσο στη Δέσποινα Καμπούρη όσο και στον σύζυγό της Βαγγέλη Ταρασιάδη, που δεν έφυγε στιγμή από κοντά της.

Πηγή: www.thestival.gr
--- ΤΗΣ  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.