O Bradley Beal απάντησε κι αυτός αρνητικά στην πρόσκληση της Αμερικανικής Ομοσπονδίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Rio de Janeiro.
Δύο θέσεις έχουν απομείνει ανοιχτές για την τελική 12άδα της Εθνικής ΗΠΑ, καταπώς φαίνεται όμως δεν είναι και τόσο εύκολο καλυφθούν. Μία μέρα μετά την επίσημη -και αναμενόμενη- άρνηση του LeBron James, ήταν η σειρά του Bradley Beal να πει «όχι» στην πρόσκληση της Αμερικανικής Ομοσπονδίας, προκειμένου να προετοιμαστεί όλο το καλοκαίρι για την επόμενη χρονιά με την Washington.
“Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για την πρόσκληση να εκπροσωπήσω τη χώρα μου. Είναι η υπέρτατη τιμή, ωστόσο μεγάλη λύπη απέρριψα την ευκαιρία να συμμετάσχω με την Εθνική ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι στο Rio” σχολίασε αρχικά ο 23χρονος σούτινγκ γκαρντ των Wizards, που έχασε 27 παιχνίδια την περασμένη σεζόν λόγω τραυματισμών, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό στα 81 (σε τέσσερα χρόνια).
“Πήρα την απόφαση να αφιερώσω αυτό το καλοκαίρι στο να αποκτήσω την καλύτερη φυσική κατάσταση της ζωής μου και θεωρώ ότι πρέπει να παραμείνω πιστός στο πλάνο μου ώστε να είμαι ο καλύτερος δυνατός την επόμενη σεζόν. Εύχομαι στην εθνική ομάδα τίποτε άλλο εκτός από επιτυχία και ελπίζω να κερδίσω τη δυνατότητα να εκπροσωπήσω τη χώρα μου μία άλλη φορά στο κοντινό μέλλον”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.