Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

ALCO: Επτά στους δέκα πολίτες αξιολογούν θετικά την ΕΡΤ

ALCO: Επτά στους δέκα πολίτες αξιολογούν θετικά την ΕΡΤ
Η ΕΡΤ συμπληρώνει ένα χρόνο από την επαναλειτουργία της και φαίνεται πως μέσα σε αυτό το διάστημα έχει καταφέρει να πείσει τους τηλεθεατές για την αξία και τη χρησιμότητά της.
Όπως προκύπτει από «έρευνα αντιλήψεων» για τη δημόσια τηλεόραση που έγινε από την εταιρεία ALCO σε δείγμα 1000 ατόμων σε όλη την Ελλάδα από τις 6 έως τις 8 Ιουνίου, η ανταπόκριση των πολιτών στην επαναλειτουργία της ΕΡΤ, είναι ιδιαίτερα θετική.
Η απήχηση στους πολίτες είναι μεγάλη στους τομείς των ενημερωτικών και των πολιτιστικών εκπομπών, ενώ εμφανίζονται διχασμένοι στο θέμα της αντικειμενικότητας.
Ποσοστό 69% αξιολογεί θετικά την επαναλειτουργία, ενώ σε ότι αφορά την αντικειμενικότητα των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών, το 25% του δείγματος απάντησε πως «μάλλον υπάρχει» στην ΕΡΤ και το 16% απάντησε πως «σίγουρα υπάρχει».
Τεράστια θεωρείται η χρησιμότητα των περιφερειακών σταθμών του ραδιοφώνου, ενώ για το Διαδίκτυο ειπώθηκε ότι χρειάζεται μεγαλύτερη προβολή του περιεχομένου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.