Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

6.000 ευρώ για φιλανθρωπικό σκοπό στην Καλαμάτα μέσω του "Μπράβο Ρούλα"

6.000 ευρώ για φιλανθρωπικό σκοπό στην Καλαμάτα μέσω του "Μπράβο Ρούλα"

6.000 ευρώ για φιλανθρωπικό σκοπό δόθηκαν στην Καλαμάτα μέσω του "Μπράβο Ρούλα"
και του χορηγού της εκπομπής Wind. Η Καλαμάτα επιλέχθηκε από τους τηλεθεατές ως νικήτρια πόλη και ο δήμαρχος Π. Νίκας σε δηλώσεις του στην εκπομπή "Αποκαλυπτικά" ανέφερε ότι τα χρήματα αυτά θα δοθούν 3.000 ευρώ στο Δημοτικό Παντοπωλείο και 3.000 ευρώ στη Μητρόπολη Μεσσηνίας για τα ιδρύματά της. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.